ريتشارليسون يرد على شائعات انتقاله الى مدريد

Everton's Brazilian striker Richarlison looks on during the English Premier League football match between Everton and Brighton Hove and Albion at Goodison Park in Liverpool, north west England on January 11, 2020. (Photo by Paul ELLIS / AFP) / RESTRICTED TO EDITORIAL USE. No use with unauthorized audio, video, data, fixture lists, club/league logos or 'live' services. Online in-match use limited to 120 images. An additional 40 images may be used in extra time. No video emulation. Social media in-match use limited to 120 images. An additional 40 images may be used in extra time. No use in betting publications, games or single club/league/player publications. / (Photo by PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

رفض مهاجم المنتخب البرازيلي ريتشالسون، التعليق على التقارير التي ربطت اسمه بالانتقال إلى ريال مدريد الإسباني مؤخرا، مشددا على أن كامل تركيزه منصب على نهائي كوبا أمريكا، والذي سيواجه فيه منتخب بلاده نظيره الأرجنتيني، فجر الأحد المقبل على ملعب ماراكانا.
وأوضح ريتشالسون في مؤتمر صحفي ردا على سؤال حول تلك التقارير «أفضّل التركيز في عملي بأفضل شكل ممكن وأن أعيش الحاضر. والآن أصب كامل تركيزي على كوبا أمريكا، أريد أن أرفع كأس البطولة. ستكون البطولة الثانية التي أحققها مع البرازيل، ولذلك أرغب في التتويج بها».

اترك رد

P